maandag 2 januari 2017

Dionne Stax over haar 2016 en verwachtingen voor 2017: ‘Ik mocht de prinsesjes interviewen’


Dionne Stax over haar 2016: ‘Ik mocht de prinsesjes interviewen’

 
Dionne Stax uit Boxmeer is presentatrice van het ‘NOS Journaal’.
 
Zij interviewde in 2016 als eerste journalist de prinsessen Amalia, Alexia en Ariane live op TV, zie video.

 
Wat was jouw moment van 2016?

„Op werkgebied heb ik steeds meer naast het journaal mogen doen. Ik heb een paar mooie programma’s gemaakt, zoals Villa Nostalgia.
 
Koningsdag was ook heel bijzonder, waarbij ik het koningspaar en de prinsesjes mocht interviewen.
 
Persoonlijk was de reis naar Vietnam, die ik samen met een vriendin heb gemaakt, een hoogtepunt.”

 
Wat ga je doen met oud en nieuw?

„Ik ga naar m’n zus, die woont al zeven of acht jaar in Barcelona, Spanje.

Gezellig samen oud en nieuw vieren. We zien elkaar natuurlijk niet zoveel.”
 
En wat zijn je verwachtingen voor 2017?

„De verkiezingen komen er natuurlijk aan, in maart, daar zal ik ook weer een rol in spelen. Koningsdag zal ik ook weer bij aanwezig zijn.
 
En de Nijmeegse Vierdaagse ga ik ook weer lopen, hopen dat ik ’m weer net zo vlekkeloos uitloop als afgelopen jaren.

Op naar mijn 9de editie, en dan door naar de 10de, voor dat nieuwe kruisje.”

Bron: gelderlander.nl

Dionne Stax staat ook hoog in de diverse lijstjes over 2016, zoals De 10 best gelezen artikels van 2016 OP TELEVIZIER.NL

De tien best gelezen artikels op Televizier.nl in 2016 lopen uiteen van de luchtige kledingkeuze van Dionne Stax tot keihard Zweeds plagiaat.
 
En van de cliffhanger van GTST tot het gezicht van Barbie.
 
10. Dionne Stax presenteerde het 8 uur Journaal op 16 juli 2016 in een mooi shirt met wat vrolijke openingen aan de bovenkant van haar blouse en dat maakte wat los bij de kijkers.

Sommige dirty minds dachten zelfs haar (harde)tepels te zien.

1. De makers van Wie is de Mol? strooiden iets te enthousiast met hints en zo lag de identiteit van De Mol zomaar ineens op straat.

"IK ZIE DAT JE HET KOUD HEBT"

Luchtige kledingkeuze Dionne Stax verrast kijkers

Dionne Stax presenteerde zaterdagavond 16 juli 2016 het Acht uur journaal in een behoorlijk strakke outfit met flink wat inkijk.
 
Het nieuws werd er niet minder droevig door, maar volgens Twitter verzachtte het de ellende wel.
 
Eerlijk is eerlijk, de blonde nieuwslezeres kan het meer dan hebben, toch reageerden heel wat twitterende kijkers van het Acht uur journaal zaterdagavond verbaasd toen ze zagen hoe Dionne gekleed ging.
 
Van de meer dan luchtige blauwe blouse tot haar smaakvolle, doch strakke zwarte rok en dito naaldhakken... Het maakte wat los.

Tweets op twitter:

Wat is het toch een mooie vrouw op #naaldhakken Dionne Stax #NOS journaal pic.twitter.com/eLI2ZzRNVH
— Sander (@Sanderkantoor) July 16, 2016

MR.Jack.Jones @MarcoRehorst
@DionneStax ziet er echt fantastisch uit vandaag. BAM. #nos #journaal

Weervrouw Willemijn

Toch leek er een soort onuitgesproken thema achter de kledingkeuze schuil te gaan. Waar Dionne koos voor blauw met zwarte strakke rok, ging weervrouw Willemijn Hoebert voor vuurrood en zwart.
 
Al met al is het niet de eerste keer dat de kleding van de vrouwelijke nieuwslezers voor enige ophef zorgt. Afgelopen maart maakte de sexy paarse outfit van Anchor Annechien Steenhuizen ook al heel wat los bij de kijkers van het NOS Journaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten