zaterdag 22 april 2017

Happy birthday, Dionne Stax!


Happy birthday, Dionne Stax!

Dionne Stax NOS Journaal presentatrice 22 april 2016 6.30 uur verjaardag vroege ochtend nieuws uitzending NPO1 #happy birthday

Hieperdepiep, hoeraaaaaaaaa. Dionne Stax, geboren in Boxmeer op 22 april 1985, mag vandaag dus 32 kaarsjes uitblazen! Van harte!!!😎👍

dionne_stax @ instagram Wat een feest, 32!! 🙈🙉🙊 #birthday

hannasuurlandstyling
Key West Beachhouse

hannasuurlandstyling @ instagram Ice Cream for birthday girl #dionnestax HAPPY BIRTHDAY !! #shoot @flair_nl @dionne_stax #happy #beauty #styling #thanks to #voorwindenmodemall #ganni #jeans #railsla #loafers #paulwarmer #bybjor #mimiettoi #riverisland #birthdaygirl #icecream #newsanchor #nos #springisintheair

Dionne Stax: 'Toen ik dertig werd, heb ik wel even wakker gelegen. Is dit het nou?'

Stax werd twee jaar geleden dertig. "Als meisje van twaalf had ik een bepaald beeld: als ik dertig ben, dan heb ik een leuke baan, een man, een koophuis en een kind.
 
Nu ben ik dertig en heb ik alleen die leuke baan. Toen mijn verjaardag naderde, heb ik daar even van wakker gelegen."

"Om uiteindelijk te concluderen dat ik een heel leuk leven heb. Ik heb echt een topbaan en heel veel lieve mensen om mij heen. Man en kind heb ik niet, maar er komt ongetwijfeld wel weer een dag dat ik iemand ontmoet met wie ik mijn leven wil delen. Liefde komt vanzelf."

Dionne Stax NOS Journaal presentatrice 22 april 2016 7.00 uur verjaardag vroege ochtend nieuws uitzending NPO1 #happy birthday

dionne_stax @ instagram: Nagenieten van ons wij-zijn-30-maar-dat-zit-wel-snor-feest. Bedankt lieve vrienden en familie!
 
Dionne Stax (Boxmeer, 22 april 1985) is een Nederlandse journaliste en nieuwslezeres.
Biografie

Ze doorliep het Elzendaalcollege en studeerde communicatiewetenschappen, haar bachelor aan de Universiteit van Tilburg en haar master aan de Universiteit van Amsterdam.

Stax begon in 2007 bij NOS Headlines, de voorloper van NOS op 3, als stagiaire. Daar verzorgde zij weekoverzichten van NOS Headlines voor het digitale themakanaal NOS Journaal 24. Na het lopen van een tweede stage op de binnenlandredactie studeerde Stax in 2009 Cum laude af aan de Universiteit van Amsterdam.

In februari 2012 werd Stax een van de presentatoren van het nieuwsbulletin NOS op 3 op televisie. Naast het presenteren werkte Stax als binnenlandredacteur bij NOS Nieuws.

Dionne Stax NOS Journaal presentatrice 22 april 2016 10.00 uur verjaardag ochtend nieuws uitzending NPO1 #happy birthday

In juni 2013 werd ze een van de vaste gezichten van de ochtend- en daguitzendingen van het NOS Journaal. Zij schoof door, omdat Annechien Steenhuizen presentator van het achtuurjournaal werd.

Sinds mei 2015 presenteert Dionne Stax ook de avondbulletins. Op 5 december 2015 presenteerde ze haar eerste NOS 20:00 Journaal.

Ook had Stax dienst ten tijde van de aanslagen in Parijs bij de redactie van Charlie Hebdo en later tijdens de gijzelingen. Ze presenteerde extra journaals. Vanaf 2015 presenteert Stax als schermvrouw de verkiezingsuitslagen als opvolger van Herman van der Zandt, Herman de schermman.

Op 27 april 2016, Koningsdag, in Zwolle was Stax de eerste journalist die de prinsessen Amalia, Alexia en Ariane mocht interviewen, nadat ze in hetzelfde interview de ouders van de prinsessen wat vragen had gesteld.

Naast het presenteren van de NOS journaals en Nieuwsuur, maakt Dionne ook geregeld uitstapjes naar andere programma's. En met veel succes.

Haar NPO1 programma Van onschatbare waarde voor Omroep MAX trok in 2017 wekelijks meer dan 1 miljoen kijkers.
Ook presenteerde ze voor omroep MAX 'Eerste hulp bij ongevallen' en 'Heel Nederland slaapt'.

In het najaar van 2017 presenteert ze Lady Di & Dionne voor de NTR, een vijfdelige documentaireserie over het leven van Lady Diana.
 
Stax liep in 2016 voor de achtste keer de Nijmeegse Vierdaagse.

Vuurwerk voor Dionne Stax en Carolien showt babybuik

Dionne is blij

Hoe nieuwslezeres Dionne Stax haar verjaardag viert? Met lekker eten, rode wijn en een klein beetje vuurwerk. La Stax - sinds vandaag 32 jaar - streek gisteravond neer in een restaurantje op een onbekende locatie, waar de sterretjes in het rond vlogen.

Vuurwerk op verjaardag Dionne

“Wat een feest!”, jubelt Dionne Stax. En dat kun je wel stellen, want naar goed eten, een beste rode wijn en de nodige gezelligheid knalt het vuurwerk in de rondte voor de 32-jarige blondine.

Dionne Stax viert verjaardag met vuurwerk

Feest vandaag voor Dionne Stax. Ze viert namelijk haar 32e verjaardag.

‘Wat een feest, 32!’ meldt Dionne.

Tijdens een etentje wordt ze, genietend van een glas rode wijn, verrast met vuurwerk tijdens het dessert.

Tja, dan kan de dag natuurlijk echt niet meer stuk.
 

1 opmerking:

  1. Dionne stax is geil

    http://lovedat.ru/show/Dionne-Stax/7244/p13#here

    BeantwoordenVerwijderen